JellyPages.com

Perşembe, Haziran 22, 2006

''Ateşten Geçen Adam'' ve...

Kişisel tarihime özel harflerle kaydedilen, benim için çok önemli, çok anlamlı ve çok keyifli bir röportaj yapma fırsatım oldu Lefkoşa'da. Sevgi, hüzün, acı, mutluluk, onur, kırgınlık, merhamet, cesaret, yalnızlık gibi birçok insanî duygu ile nakışlanan, tarih içinde karanlık zamanlardan aydınlığa, aydınlıktan yeniden karanlığa uçan, kimi zaman kilitlenen, kimi zaman ise su misali akan olağanüstü bir söyleşi. Evlât acısından hayvan sevgisine, esir düşmekten müzakere masasını terketmeye kadar geçmişindeki hemen herşeyi ''Kıbrıs davası'' ile yoğurup anlattığı görkemli ve sarsıcı hayat hikâyesi; O'nunla birlikte ''ateşten geçilen günler''e yolculuk, büyük yalanları, diplomatik ayak oyunlarını, kocaman iftiraları, korkunç zûlümleri ve haksızlıkları bu defa O'nun omuzu üzerinden görmek, bir de O'nun tarafından bakmak ''Kıbrıs'a...
Muhteşemdi, fotoğraflar ve röportaj kaydı pek yakında bu sayfada; bekleyin, başka hiçbir yerde bulamayacağınız bu çok özel röportajı paylaşın...

8 yorum:

birisinin yeri dedi ki...

haaaaaaaaaayt...işte ben bilirim 'sevgili handan'ın karizmasını da....bilmeyenler de görsün.
Rauf Denktaş bir DAVA ADAMIDIR. ve dava adamları sadece saygıyı hak ederler...
TMT (tÜRK MUKAVEMET TEŞKİLATI)ndan başlayan...adaya giden ilk milis güçlere..ilk giden silahlı gücün adaya işbankası müfettişi sıfatıyla gitmesi..(aslında savaşmaya ve Türkleri örgütlemeye gidiyor ama EOKA'cılar uyanmasın diye öyle söyleniyor )
tarih canlandı yine..heyecanlandım...sevgili handan. tebrikler...:)

Handan Demiralp dedi ki...

Hele bekleyin, az sabredin sevgili dostlarım:) Benim en çok heyecan duyduğum röportajlarımdan biri oldu ve tarihin dehlizlerinde dolaştım, elbette sayfadan sansürsüz paylaşacağım. Aman bişeycik olmasın diye çift cihazla ses aldım, hem MD, hem digital! Seksen kopya çıkardım, ödüm koptu kaydı kaybederim falan diye. Pek yakında, az sabır, hele bekleyin:)

Adsız dedi ki...

Heyecanla bekliyoruz Handan. hadi dön bir an önce. :)

Adsız dedi ki...

Bir reisicumhur ilen röportaj ha? Waov yani! Sıradışı olacağı kesin..

NESLİHAN

Adsız dedi ki...

biriki satır e-posta adresinize ulaşamadığından galba kapı önünde beklemekte! sevgi ile..

vintage biscuit dedi ki...

ONEMLI BI ADAMDIR / SAYGI DUYARIM KENDISINE
BEKLEMEDEYIZ:)

Adsız dedi ki...

Sayın Handan Hanım
Kıbrıs'ta iki sene yaşamış birisi olarak;Sayın Rauf Denktaş ve dava arkadaşlarının ne kadar zor günler yaşadığını biliyorum.Fakat önemle gözönünde bulunması gereken konu;yeni nesile veremedikleri kimlik bilinci.Mücadele sadece silahla olmamalıydı veya siyaset masalarında.Bence Kıbrıs çoktan sahiplenildi kendini başka milletten hisseden insanlar tarafından geriye sadece imza kaldı...

Handan Demiralp dedi ki...

''Kıbrıs Davası''nda herkese göre değişebilecek taraflar, eleştirilecek, kızılacak yanlar elbette vardır, olacaktır. Benim burada önemsediğim ana konu zor zamanlarda mücadele etmiş insanların ''şimdiki zaman'' içinde neler düşündükleriydi daha ziyade, geçmişin hataları tabii olmuştur, hiç kolay geçmemiş o günler, ağırlığını herkes taşımış omuzunda. Ben bir ''dava adamı'' ile konuşmak istedim ve konuştum. Aktaracağım, sevgimle ve teşekkürle...