JellyPages.com

Pazar, Mart 02, 2008

Excelente/ Âlâ...


Daha evvel onu yazdığımda mevsim sonbahardı, ''nefesi sonbahara yakışıyor'' demiştim. Nitekim; mevsim sonbahardan kışa döndüğünde de durup durup nefesini dinlemiştim. O da durdu durdu, kış bahara dönerken ''Âlâ''sını çıkarıverdi işte ortaya, doğrusu pek sevindim:)



İşini hakkıyla yapanları her zaman severim; insanları sınıflayıp sınırlandırmadığım gibi, müziklerin de emek verilip uğraşılanlarını sever, evvelâ yargılamadan bir dinlerim. Klarnetle alâkalı önyargılara da bu yüzden mesafeli durmayı seçerim ama topunu dinleyeceğim diye bir kural da koymam kendime, dedim ya, ''seçerim''. Değişmeyi, dönüşmeyi kendine yakıştırabilen vardır, üzerinde partal bir giysi gibi taşıyan da, Serkan Çağrı yakıştıranlardan oldu, e bu durumda kendisini elbette fena halde takdir ederim. Ortalıkta dolaşan abuk sabuk kakofoni bolluğu arasından kendi tarzını oluşturarak sıyrılan adamları da bittabii parayı basıp hakkını vererek, albümünü almak sureti ile dinlerim. Sadece kendim dinlemekle kalmam üstelik, yayınlarımda yer verip herkese de dinletirim. Özetle; taklitlerini boşverin, kıyın biraz paraya da işin ''Âlâ''sını görün derim. Tebrikler sevgili Serkan Çağrı; gelecekte daha da âlâsını beklerim...


Hiç yorum yok: