JellyPages.com

Pazar, Ağustos 27, 2006

Testigo/ Tanık...

''Ben egom değilim; egom yalıtılmış ve yalnızdır. Ben kişiliğim değilim; kişiliğim ilişkilerin bir birleşimidir. Ben değişmez gözlemciyim...''
Derindeki Yara/Deepak Chopra

Gözlüyorum şu sıra; herşeye tanıklık ediyorum. Gece sessizliğinde küvete damlayan suya, uykusunda iç geçiren kedinin soluğuna, giderek kararan gümüş kolyeye, yatağın köşesine çarpıp kırılan ayak tırnağıma, doluyken boşalıveren ve hiç sonu gelmeyecekmiş gibi görünen turuncu-beyaz ilaç kutularına, ahşap basamakların gıcırtısına, duvarda öylece duran tombul sivrisineğe, birden çıkıp perdeleri havalandıran esintiye, içimdeki basıp gitme isteğine... Telefonlar çalıyor durmadan, artık kim aramış diye de bakmıyorum. Hastayım; bu durumun kendine özgü yasaları var. Sıradışılığı gözlüyorum, zamana tanıklık ediyorum. Ve kepenklerin yeniden gümm diye ineceği o zamanı bekliyorum. Narkoz. Karanlık. Zamandan ve zeminden kopuş. Sonrası? Yazara bırakalım, o senaryosunu nasıl biçimleyeceğini bilir. Ben şimdiki zamandayım, tanıklık ediyorum, gözlüyorum. Ve ''mış''lı geçmiş zamanları özlüyorum...
Posted by Picasa

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Gençliğimde okuduğum bir roman vardı.Thornton Wilder'ın "The Bridge of St.Lois Ray" adında.18.yy'da Peru'daki bir asma köprüde karşılaşan 5 ayrı kişinin,yaşadığı anı ve o kişileri o anda bir araya getiren kaderin ne olduğunu araştıran bir roman.Bukişilerden biri de hiç unutmuyorum adını;Dona Maria,Marquesa de Montemayor.Bu hanımefendi daha sonra İspanyol edebiyatının başyapıtlarından biri olacak mektupların yazarı.İspanyaya yerleşip kendisini yalnız bırakan kızına yazdığı mektuplar yıllar sonra bulunacak ve edebiyat başyapıtı olacak !! Sizin yazılarınızı okudukça aklıma hep bu Peru'lu hanımefendi geliyor.Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Sevgili Handan
Mışlı zamanlarının daha iyisini yaşayacağın günler gelecekten sana göz kırpıyor.
Şimdilere fazla itibar etme,geçici olduğunu bildiğinden hırpalıyor biraz.
Dualarım seninle..

ERDIL dedi ki...

Ne güzel anlatmissiniz yasamin her saniyesini.Ben bu sekilde ifade edememistim. Sizinkine benzer anlari.
O zamanlar kendimi bir tünelin icersinde görmüstüm.Zamanin getirecegi seylere dur deme hakkimiz yok.O gelir bizlerde yasariz.Sakin bunu yorum sanmayin siz yazdiniz benim de yasadigim o anlari tekrar uyandirdiniz.Daha bilmediginiz nokta var; daha sonra yazdiginiz bu yaziyi okudugunuz zamanki an.O gün gecmise nazaran cok daha kuvvetli oldugunuzu göreceksiniz.Simdiden merak ediyorum o günlerde yazicaginiz yaziyi.Ben hep bir kösesinden tutup yazmaya calistim.Beni belki anlamazlar diye.Kalin saglicakla.Her kapanan perde cok daha muhtesem acilir.Benim inancim bu sizi cok seviyoruz.
Saygilarla.

birisinin yeri dedi ki...

handan...herkes seninle...unutma lütfen:)

Adsız dedi ki...

Hepsi geçecek ve biz Girne'de denize doğru çaylarımızı yudumlayacağız. Sizi Seviyoruz.

Adsız dedi ki...

sizi,çoktan beri okuyorum,laf aramızda kaçamak olarak)umarım..bana kızmazsınız.
siz,iyileşeksiniz..lütfen bana inanın ..))eylül

Handan Demiralp dedi ki...

Ömer Faruk Bey; signora Montemayor'a benzer üslûbum varsa ne mutlu bana derim, her zamanki ilgi ve sevginize teşekkürler:)
Ayda; sağol, bugünler de mazîye karıştığında belki daha anlamlı olacak. Sabır gerekiyor ve ben de direniyorum. Sevgimle.
Ayn, Baver; yanımda olduğunuzu ve düşüncelerinizle, enerjinizle destek verdiğinizi biliyorum. Bu parayla satın alınabilecek, maddî ve somut bir kavram olmadığından çok şanslı olduğumun farkındayım, sağolun:)
Damla'cık; seni aradım geçenlerde ama ulaşamadım. Girne sahili, çay, deniz, sevgili ''ada''m ve siz dostlarım. Aaaah aaah diyorum ve iç geçiriyorum şimdilik ama bilin ki iyileşir iyileşmez valizi toplayacağım, yanınızda olmak üzere. Kocaman sevgimle...
Eylül; hoşgeldiniz ve fakat beni niçin ''kaçamak'' olarak okuduğunuzu anlayamadım? Size ne adına ve neden kızacağım ki? Dileyen okuyabilir yazdıklarımı, hiç engel yok buna. Her zaman beklerim, teşekkür ile...

vintage biscuit dedi ki...

biran once Girne tatilini burdan okumak istiyorum . iyilesir iyilesmez :)))))))
handan kedilerinin fotograflarini koysana .

Adsız dedi ki...

Sevgili Handan hanım uzun bir süreden sonra sitenize girdim ve biraz rahatsız olduğunuzu okudum. umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz. Geçmiş olsun.

Radyo vatandan
Ece

KENDİNİZE İYİ BAKIN

birisinin yeri dedi ki...

aaaaa, yok öyle karamasarlık falan...n'oluyoruz handan..
oldu mu şimdi..görüşelim lütfen !
:)

Handan Demiralp dedi ki...

Baver; yapma yahu, sorun yok:) Zamanı gözlemekle ilgiliydi yazdıklarım, mâlûm; şu sıra biraz ağır akıyor benim için. Olan biten bu sevgili kardeşim, endişelenme. Yolun sonuna gelmişken mi pes edeceğim yani? Bunu bekler misin benden? Yapmaaaaa...

birisinin yeri dedi ki...

haaaa:))) tamam..şimdi oldu o zaman :))

Adsız dedi ki...

sen hiçbir zaman pes etmeyecek kadar güçlü bir kadınsın.Yazdıklarınla,anlattıklarınla,yaşanan tüm acılara ve sevinçlere ortak kılmanla hem kendini hem bizi belli ki hiç yılmayacaksın...Biliyorum ve inanıyorum ki bu zor günlerin de üstesinden gelecek sonra da hatırlayıp gülüp geçeceksin,seni çok seviyor ve çok özlüyorum Handancım,can dostum,hep yanındayız unutma...

Handan Demiralp dedi ki...

vkHeyyyyyyy; benim sevgili arkadaşım, gerçek dostum, zor zamanlarımda daima yanımda olduğunu bildiğim meslekdaşım, Ebru'cuğum:) Bana bundan güzel moral ve destek olamazdı, inan bana. Seni çok seviyorum. Başından beri her zaman içtenlikle aradın sordun, üzüldün, umutlandın. Benimle birlikte iniş-çıkışları yaşadın. Güç verdin, veriyorsun. Başaracağım, gene birlikte gülebilmek için. Sağol benim güzel dostum, sevgili ailene de kocaman selâm benden, iyi ki sizler varsınız yaa...

Adsız dedi ki...

Sevgili Handan hanımcığım iyi olduğunuza çok sevindim. umarım herzaman için mutlu sağlıklı ve hzurlu olursunuz ve bizde bol bol sizin o güler yüzünüzü görürüz.

Sizi Seviyoruz

Bu arada yazılarınız bir harika başarılarınızın devamını dilerim.

Radyo Vatan'dan
Ece