JellyPages.com

Cumartesi, Şubat 23, 2008

Soplar/ Üflemek...


Kapı çaldı, canlar geldi. Biri çayları koydu, öteki mumları dizdi. Kimse bilmez acep bu defa ne diledi? Sonra üfledi... Penceredeki tekir kedi pastaya bakıp ''hmmm, bu da etli değil, yenmez!'' dedi. Kırküçlük kadınsa rakamları içinden toplayıp sevindi, çünkü Dörtle üçün toplamı eşittir: Yedi... Gülümsedi:)


(4+3=7'mi kutlayan herkese ve üflerken nefesimi güçlendiren, yanıbaşımda olan can dostlarıma binlerce teşekkür, sizden uzak eylemesin Allah beni...)


..............................................................




Doğumgününün bir başka nefesten hikâyesi ise işte burada, zaman zaman çözüldüğüm anlarda bana da yaşam koçluğu yapıp ruhumu şifalandıran, çiziklerimi onarıp tekrar dengemi bulduran sevgili Cheetos'uma ve eşi Batos'uma daima ben+biz dolusu şükranla...

8 yorum:

iltiriş dedi ki...

siz benden de küçükmüşünüz bende 21 şubatta üfledim

nice sağlıklı, mutlu,hayırlı ömürler nasip etsin Rabbim

Handan Demiralp dedi ki...

Teşekkür ederim, size de aynılarını dilerim. Gönlünüzce olsun herşey...

Unknown dedi ki...

Nice Yıllara Sevgili Handan Hanım...

Handan Demiralp dedi ki...

Değerli Meltem, sağolun, hep birlikte inşaallah. Sevgi ve teşekkürlerimle...

vintage biscuit dedi ki...

her yeni günde yeniden doğ !
klişe bir laf mı oldu ?
yooo bence çok güzel oldu :))

Handan Demiralp dedi ki...

Hey benim güzel arkadaşım, sevgili Vintbis'im, bundan alâ dilek mi olur?:) Koca kâinat hiç durmadan devinir ve de değişirken biz mikro-canların bu döngüye karşı durarak ''ı-ıhhh!'' demesi kadar mânasız ne olabilir? Düşün ki; mevsim gebe kediler, patlamaya hazır tomurcuklar, kabarmaya hazırlanan ve ısınan toprak mevsimidir. Etrafımızdaki herşey her an yeniden ve yeniden doğarken bizim bunu bir güne kıstırmamız ne acemîliktir! Zati ''artık öldük ulan, dahası mı var yani'' dediğimiz an dahî aslında başka birşeye doğmuş olmayacak mıyız? Bence de güzel oldu tabii, test edilip onaylanmış hali ile aynennnn diyorum, seni seviyor ve kucaklıyorum:))))

Adsız dedi ki...

Sevgili Handan ,
Yaşam size hep güzellikler getirsin.Sağlık ,huzur ve yeni dostlarla dolu nice yaşlar diliyorum.Sevgiler.
Burcu Arpaçay

Hanife dedi ki...

Nice uzun ve saglikli yillara Handan..