JellyPages.com

Pazartesi, Haziran 23, 2014

Mãgico Mardin/ Sihirli Mardin...

''Taşın Fısıldadığı Kadim Dua: Mardin...'' başlıklı yazım Chi/Yaşam Enerjiniz dergisinden sonra çok yakında ''Tırmık İzi''nde de yer alacak. Yanımdaki ''Kırklar Kilisesi'' adı ile bilinen ''Mor Behnam Kilisesi'' ruhanîsi sevgili Gabriel Akyüz. Çalışma odasının duvarında yer alan, en yenisi yetmiş yıllık resimlere bakıyoruz birlikte. Çoğu sararmış, rutubetten bozulmuş, solmuş. Kopyaları yok, ben yüzsüzlük edip istedim ama sevgili Akyüz bunların çok çok eski ve tek kopya fotoğraflar olduğunu söyledi. Ben de kendisi ile çektirdiğimiz bu fotoğraf üzerinde biraz oynayarak duvardaki resimler gibi sararttım, silikleştirdim. Orijinali röportajın içinde, sayfada yer alacak. Sn.Akyüz ile TRT FM/Buyrun Radyo programı için telefonla canlı bağlantı da yaptık, epey yorduk o gün kendisini yani:) Posted by Picasa

Hiç yorum yok: