JellyPages.com

Cumartesi, Eylül 28, 2013

Después/ Sonra...

Öncesini biliyorsunuz, sonrası da böyleydi. Şu an vaziyet daha da beter, sol gözüm tamamen kapandı. Bu nedenle; kısa keserek ''ben ameliyat oldum, başarılı geçti, şimdi evimdeyim, dinleniyorum'' diyor ve aynalardan kaçarak başımı yorganın altına sokuyorum izninizle:) Kısa süre sonra; sevgili gecea'nın fotoğraf direktörlüğünü yaptığı ''ameliyat fotoromanı'' ile gene burada buluşmak dileği ile. Arayan soran herkese teşekkür ve sevgiler...

3 yorum:

Sedencik dedi ki...

geçmiş olsun..en kısa sürede sağlığınıza kavuşmanızı, ve tabiiki kedilerinize kavuşmanızı dilerim...sağlıcakla...

Sunthing Special dedi ki...

Uzun süredir sayfanızı takip ediyordum. Çok geçmiş olsun, en kısa sürede iyileşmenizi umuyorum. Sevgiler...

Handan Demiralp dedi ki...

Sevgili Seden, sevgili Sunthing; aydınlık dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. İnşallah sağlıkla, gene buluşmak üzere...